Minu Lugu ajakirjas Tervendaja augustis 2019

Augustis 2019 avaldati minu kirjutatud lugu ajakirjas Tervendaja. See ajakiri on paberajakiri ja webi väljaandena seda ei ilmu.

Kuidas see kõik üldse alguse sai ?
Oktoobris 2018 olin oma Coral Clubi tiimiga väljas Südame Tarkuse päevade sündmusel Tartus ja seal kohtusin Aive Antsov´iga. Möödusin tema lauast, kus ta müüs enda valmistatud ehteid ja mulle jäi sealt üks silma, mille ka ostsin. Sinna see esimene kohtumine meil ka jäi.

Mõni aeg hiljem käisin Tartus Lõunakeskuses ja seal märkasin taas Aivet oma müügilauaga, vestlesime veidi temaga nii terviseteemadel, kui ka elust üldse ja siis tegi ka Aive ettepaneku, et kas ma olen nõus kirjutama loo enda kogemustest ajakirjale "Tervendaja".  Rääkisin sellest pakkumisest kohe ka oma sõbrannale Marjele, kelle reaktsoon oli samuti sama üllatuslik nagu minul endalgi oli.

Võtsin endale mõtlemisaega, kuna selline pakkumine -  üllatas ja samas ka pisut ehmatas, kuid mõne aja pärast leppisime Aivega kohtumise aja kokku , kus jutuajamise käigus tema konspekteeris ja hiljem saatis mustandi mulle tutvumiseks.

Küsisin, kas võin seda kohendada, nii et sellest saaks lugu, mida on ka mõnus lugeda. Jagasin seda mustandit oma sõbranna Marjega ja üheskoos saime kokku väga hea materjali. Päris sellisel kujul see siiski ei ilmunud, nagu me selle loonud olime, aga üksjagu meie loodust jõudis kenasti paberajakirja veergudele.

Mis kujul see ilmus ?

Milline see lugu tegelikult oli, sellest saad lugeda siit
https://docs.google.com/document/d/1i9tDfxfE4TPqEZK2gKZcxbHugt09_AzMC1S93ilsiIc/edit?usp=sharing


Olen tänulik Aivele ja väga väga suured tänud Marjele, kes aitas selle loo loomise juures kaasa.

Kui sulle minu loodud teemad meeldivad ja soovid mind toetada: 


Kommentaarid

Populaarsed postitused