Sapikivid - need põrgulised teevad ju valu


 Tere armas lugeja !

Jagan sinuga oma kogemust, kuidas väljutasin ise sapikivid oma organismist. 

Küll aga ei saa anda mina, ega ka keegi teine garantiid, et sinul kõik sama hästi läheb, kui minul. 

Ma olin valmis ka selleks, et poole protsessi pealt tuleb kutsuda kiirabi, õnneks selleni teema ei jõudnud ja mul on selle üle siiralt heameel.

Eellugu : 

Augustis 2020 - oli Tartumaal üks väga äge naisteretriit, kus osales ligi 15 naist.
Minu jaoks jäi see nädalavahetus poolikuks, kuna olin valudes ligi 10 tundi ja hägaras, oksendasin oma 4-5 korda, samuti oli kõht lahti, enesetunne väga halb.

Vähemalt korra mõtlesin, et peaks kutsuma kiirabi, aga õnneks olid naised nii armsad, et hoolitsesid minu eest mitmel moel, et mul kergem oleks. 

Pühapäevaks oli valu enamvähem taandunud ja lugu justkui unustatud, kuni 22 mai 2021 - algas sama lugu otsast peale.

Ärkasin varahommikul meeletute valudega  ja vaevlesin nende küüsis terve päeva.

Kasutasin valude leevendamiseks kõik lahendusi, mis mul kodus oli olemas ja viimases hädas ka valuvaigistit. Ükskõik mida ma ka ei proovinud süüa , oksendasin selle kõik välja.

Kuniks ühel hetkel helistas mulle väga väga hea tuttav arst, olles saanud info toimuvast,  ütles
"Heli, sa pead kutsuma kiirabi, muud varianti hetkel ei ole"

Mina, kes ma olen olnud peaaegu kogu oma elu üsnagi looduslaps - ja enamus terviseprobleeme saanud lahendatud just tänu looduslikele vahenditele - siis tuli seekord alla anda ja konstanteerida fakti, et siin ma ise hakkama ei saa.

Kiirabi pani kohe minu juurde jõudes tilguti peale, et valud maha saaks ja haiglasse sõit. Haiglas kulus üle 4 tunni, enne, kui päriselt valud maha saadi. Õnneks läks kõik nii hästi, et mingeid erilisi teste seal tegema ei hakatud, kuid tehti analüüsid, ultraheli, et selgitada, mis on valu põhjus ja selgus - et see kurjajuur on sapikivid, millest suurem on ca 1,7 sm suurusega.

 Kuna valud ei  andnud kuidagi järgi, siis kutsuti kirurg, et kas kaaluda kohe operatsioonile viimist, õnneks siiski jäi see samm ära.
Selgus aga ebameeldiv fakt, et kui teema jõuab operatsioonini, siis lõigatakse ära kogu sapipõis. Seda varianti ei tulnud kõneallagi, et võtavad vaid kivid välja.

See mõte mulle kohe üldse ei meelinud ja saades järgmise päeva varahommikul koju, hakkasin uurima, mida ma saan ise teha selleks, et vabastada keha sapikividest. 

Paar armast inimest, kelle poole abipalvega pöördusin, saatsid mulle vajalikud materjalid.

Nendel fotodel, minu kehast väljunud sapikivid.

Kõige suurem kivi, mis UH oli 1.7 sm, tegelikkuses oli suurem.

 
Ja siin ülejäänud pudinad.


Siin üks pilt, kuidas maks ja sapipõis võivad kive täis olla. Inimestel on arusaam, et sapikivid asuvad ainult sapipõies, kuid see ei pruugi 100% nii olla – nad tekivad eelkõige maksas ning jäävad tihti ka sapijuhasse kinni. Sapikivid maksas on üks peamisi haigestumise põhjuseid, sest maksal on otsene kontroll peaaegu iga keharaku kasvu ja funktsioneerimise üle.

Meditsiiniliselt lõigatakse sapipõis ära koos kividega, aga sapijuhad milledes võivad samuti kivid olla jäävad alles ja hakkavad tõenäoliselt mingi aja pärast kehas uuesti valusid põhjustama, seetõttu on vaid ajutine abi sellest, kui lõigatakse ära sapipõis. 

Kehale sõbralikum lahendus on need ise kehast väljutada ja teha seda 3-4 nädala järel ca 3-4 korda ja korrata seda protsessi ca aasta või kaks hiljem uuesti.


Kui soovid juhendit, kuidas ise loomulikul teel sapikive väljutada, siis ole hea ja kirjuta mulle helilondon@gmail.com või messingeri.

Kui sulle minu loodud teemad meeldivad ja soovid mind toetada: 


Kommentaarid

  1. Oled super tubli ja väga vapper.Ma ei ole kindel kas viitsiksin jamada,aga sinu näite puhul äkki isegi. Head kosumist!

    VastaKustuta
  2. Lisan siia alla ka ühe soovituse veel, mille noppisin ühes kommentaariumist:
    Soovitaja : Ingrid Stahl
    Reaalselt toimiv on üks retsept. Kanade kivipugud...selles leiduvate fermentide toimel sapi- ja neerukivid lahustuvad.
    Toored pugud viiludeks, u 5 min.kuumutada 250'C juures praeahjus, siis kuivatada...ja pulbristada.
    1 tl.2x päeva, juua rohkem vett ja sobivusel heledat õlut (toasooja).
    Juurde võib tarvitada mustrõika mahla või salatit.
    Soovitan teha 2 nädalat, siis vahet pidada, ja uuesti korrata. Ka kõige suurema sulfaadisisaldusega kivid lahustuvad.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused