Nahal tumedad plekid on kadunud

Tere armas lugeja,

Olen ülimalt rahul terviseresultaadiga, mille olen saavutanud 2018 aastal ehk siis perioodil märts 2018 - september 2018.

Mis mind häiris ?

Mind häiris see, et minu kehal olid igalpool tumepruunid plekid. Alguses tekkisid need rindade alla, siis laienes see ala järjest suuremaks. Ei olnud taipu teha enne pilte, kuid eelmisel suvel tegin ühe pildi, sest see vaatepilt mind tõesti ehmatas.

Neid pruune plekke oli ka näopeal, just põskede peal - neid rahvasuus nimetatakse pigmendilaigud, aga ka maksaplekkideks - miks just nii - kes seda teab, aga nagu öeldakse, siis igal asjal peab ju mingi nimi olema.

Avatud kaelusega kleiti kanda ei saanud, sest endal ei olnud just meeldiv tunne.

Minu väga hea sõbranna Marje Leika, kellega oleme koostööd teinud nüüd juba pisut üle aasta, tegi mulle plaani, kuidas tegutseda, et häirivad plekid kehalt kaoksid.

Kuidas olukorra lahendasin ?
Kaotada ju ei olnud midagi, seetõttu siis asusin liikuma koostatud plaani järgi. 


Iga kuu oli kindel programm ja nii kuni sügiseni välja, jah vahel oli ka tahtmine loobuda, sest kõige raskem programm, mis nõuab eriti enesedistipliini on Colovada Pluss ja seda tegin selle perioodi vältel 3 korda.

Täna ehk siis 04 jaanuar 2019 on küll seis see, et hommikul avastasin , et mõni plekk on justkui taas ilmunud, kuid ma nüüd tean, mida tegema pean - uuesti Coral Detox, programm Terve Soolestik, parasiiditõrje programm ja jälle Colovada, mis puhastab soolestiku eriti põhjalikult.

Eelnev protsess tõestas selgelt seda, et kui puhastada enda keha sisemiselt sh ka soolestikku, siis muutub ka naha seisukord ja sh kaovad ära ka nahalt erinevad plekid sh vistrikud, punnid jne jne.

Kusjuures , nahk muutub ka siidiseks ja siledamaks, seda on mulle sageli öeldud.

Lisan siia ka programmid, mida sellel teekonnal kasutasin:

1 : Coral Detox
3 tk korraga 3 korda päevas

3 tk korraga 3 korda päevas

2: Parasiidi programm


Seda peaks antud olukorras jooma 3 korda päevas, seda tarbitaksegi teena. 
Ühes pakis on 30 tk, selleks, et nüüd 3 korda päevas seda juua oleks vaja 3 karpi tellida, kuid kui on võimalik kasvõi 2 karpi võtta ja juua hommikul ja õhtul, siis see on ka juba suur asi.
 
3: Terve Soolestik

Siin võiks Fan Detoxiga jätkata, kui vähegi võimalik.
 
4. Colovada light  ja Colovada Pluss -
Siin soovitan need järjest läbi teha - teeb kogu kehale ja soolestikule tõesti väga hea puhastuse.
Siia ma linki panna ei saa, sest seda avalikult müügil ei ole, aga minu abiga saab kätte.
See on sisuliselt taimne paast 14 päeva
 
Kõike kõige paremat soovides
 
Heli London
 
 
Viide tasuta klubinumbri loomiseks :
See on minu poja Margus-Martini viide , kes on noor sportlane ja samuti toimetab ning kasutab Coral Clubi tooteid.
Tänan, kui lood endale kasutaja just selle viite kaudu.

Minu enda viide:
https://coral.club/2843031.html


Kui teema kõnetas ja soovid nõustamist, et kuidas ja mismoodi seda kõike teha - siis ole armas ja kirjuta mulle meilile - helilondon@gmail.com või helista - 5058051.


Kommentaarid

Populaarsed postitused