Minu algus Coral Clubis

Tere armas lugeja.

Tänan, et loed minu blogi.
Minu algus terviseklubis Coral Club algas 25 juunil 2014. Siis saatis mulle sõbraliku liitumiskutse minu armas klassiõde Ave. 
Ja minu esimene tellimus oli kolm toodet järgmisel päeval: 
Black Walnut Leaves (1395) - 1 tk
Coral-Mine (CNS) 30 sachets (91656) - 2 tk
Pau D’Arco (1495) - 1 tk

Tooted on seente ja parasiitide puhastamiseks. Miks just tol korral neid sai tellitud, siis ju mu klassiõde teadis, mida on vaja.
Minu algus oli üsnagi vaevaline, sest vett ma juua ei armastanud, aga klassiõde aegajalt ikka küsis, "Kuidas Sul veejoomisega läheb ?"

No mida ma öelda sain ? Ei läinud ju. Tuli siis hakata jooma, aga see oli ju niiiiiii keeruline.
Reegeleid on ju nii palju:
1. Kindlasti 30 minutit enne sööki.
2. Kui peale sööki, siis kindlasti peab vahe olem vähemalt 2 tundi
3. Peale liha söömist peab vahe olema veelgi rohkem jen jne jne
4. Ja vesi peab olema käesoe, mitte külm nagu ma harjunud olin.

Sooja vett ja seda peaks jooma ??????!!!!!! Päris hulluks on Ave läinud ?
Kes see siis vett soojalt joob ?  Pole ju enne ma kunagi vett soojalt joonud. Pole ilmselt teiegi, sest külm vesi on ju hoopis parem.
No selge - tehti siis mulle selgitustööd, miks on vaja, milleks on vaja jne jne.

Ja ega siis sellega asi veel ei lõppenud. Kohe vaid ca nädal hiljem kutsuti Räpinas toimuvale 2 päevasele sündmusele.

Meenutused toimunud päevakavast. Kuna kaasa võis võtta ka lapsed, siis võtsin tol ajal oma 8 ja 11 aastased pojad kaasa.
Nagu päevakavast näha on, siis oli kogu kaks päev tihedalt tegevusi täis. Kõige enam pakkus huvi just orgoni valmistamine. Margus-Martin ja Oliver olid kohe väga aktsoonis ja tänaseni on meil need halba energiat eemale peletavad iludused igas toas.
Selline nägi see välja - 

Seal tehti ka huvitavat katset joodiga, saate selle ka viidatud videolt näha. Teen mingil ajal ka ise selle video.
Muidugi meeldis see hoopus-pookus poistele väga, polnud ju seda enne nad näinud ja ega minagi ei näinud. Et mis mõttes, mingi liiv nö kustutab joodi veest ära ?

Koju jõudes, käisid poisid siis korallipaki ja joodi pudeliga pool küla nö läbi. Käisid ka vanaema juures, kes oli pehmelt öeldes śokis sellest. "Mina küll sellist vett juua ei julge" oli tema öelnud. Ega siis ju minagi veel väga seda vett joonud polnud.

Kuid:

Sellel sündmusel sain tuttavaks ka Heli ja Mihkliga ja kui enne oli Ave see, kes mind n.ö õrnalt torkis : "Kuidas sul veejoomine läheb?", siis nüüd olid ka Heli ja Mihkel lisaks ja ega siis ei saanud ju öelda "Ei, ma ei joo."
Hakkasin jooma ja seda esialgu nö pool soojalt. 
Esimeste päevade möödudes täheldasin, et uriin on kuidagi haiseb rohkem, nädala teises pooles oli väljaheide nagu beebikaka, sh higi haises rohkem. Minu nö mentortiim, siis selgitas mulle, et kõik need nähud viitavad sellele, et keha puhastub. Ja nii see minu teekond käima hakkas.

Kohe oli muidugi mure ka 11 aastase Margus-Martiniga, kes oli aastaid vaevelnud ärritusköhaga, ikka ja jälle köhatus ja vahel seda nii sageli, et oli häiriv. Heli soovitas pojale järgmisi tooteid : 
1. Pau D Arco - ehk sipelgapuu  koore kapslit -  hommikul 1 ja õhtul 1 tk.
2. Musta Pähkli lehed - samuti hommikul 1 tk ja õhtul 1 tk
3. Papaya - 1 tk päevas
4. Kombinatsioon 3 - 1 hommikul ja 1 õhtul ( seda toodet enam küll klubis ei ole)

Laps hakkas neid võtma ja ca 2 nädala möödudes avastasin( just nimelt, et avastasin) et laps ei köhata enam pidevalt, ta üldse ei köhatanud. Ka Margus-Martin oli üllatunud, et "Oi jah, ma ei köhata tõesti"
See eelnev pidev köhatamine oli nagu nii harjumuspäraseks saanud, et see oli nagu loomulik osa tema elust. Perearst soovitas võtta mesilaspiimaga mingeid imemistablette, kuid see oli ka kõik. Kuni ta neid võttis, siis ei köhatanud, aga nagu võtmise järgi jättis, oli jällegi köhatamine tagasi.

Läbinud soovitatud kuuri, oli pojal köhatamise probleem läinud ja see on tänaseni nii. Jah - ca 2 korda aastas teeb ta jälle selle kuu ajase kuuri läbi, kuid see toimib ja selgelt viitas ka sellele, et järelikult olid organismis mingid tegelased, mis ärritasid kurku nii palju, et teistmoodi ei saanud, kui laps pidevalt köhatas.

Milline mure oli aga noorema pojaga, sellest kirjutan järgmisel korral.

Kommentaarid

Populaarsed postitused