Otsing sellest blogist

neljapäev, 6. juuli 2017

Miks on oluline vesi ja selle igapäevane tarbimine ehk alustame algusest

Vesi on oli ja jääb oluliseks osaks meie kõigi elus, kahjuks paljud inimesed ei armasta igapäevaselt vett juua, kuigi see on tegelikult eluliselt tähtis ja vajalik.

Kui suu juba kuivab, siis on keha juba vee puuduses.

Mõned faktid:
Vesi jaotub organismi kudedes ja organites ebaühtlaselt. Veesisaldus lümfis - kuni 90%, Veres - kuni 83%, neerudes kuni 80%, lihastes kuni 75%, ajus kuni 75%.
Kõige vähem vett leidub rasvkudedes. Mida rasvunum on organism, seda vähem on temas vett.

Vesi lahkub organismist neljal erineval viisil:
* uriini kaudu (1-1,5 liitrit ööpäevas)
* higina naha kaudu ( umbes 0,4 -0,5 liitrit ööpäevas)
* hingeõhuga kopsude kaudu ( umbes 0,3 -0,4 liitrit ööpäevas)
* väljaheidetega soolestiku kaudu ( umber 0,15-0,2 liitrit ööpäevas)

Ehk siis meie kehast lahkub ööpäevas ca 1,85 liitrit vett, seega on see ka minimaalne kogus, mida on oluline ka igapäevaselt tagasi tarbida. 


Kui palju peaks vett igapäevaselt jooma ?
Üldine soovitus on 35 ml keha kilogrami kohta
Lihasööjad peaksid jooma isegi kuni 45ml keha kilogrammi kohta. 

Ehk siis 80 kg kaaluv inimene, kes on lihasööja - peaks päeva jooksul jooma 3,6 liitrit puhast vett ja sinna hulka ei kuulu tee, kohvi jms. 
80 kg kaaluv inimene, kes liha ei söö peaks tarbima 2,8 liitrit vett päeva jooksul.

Kui arvestada sellega, et inimene on 12-14 tundi päevas ärkvel ja tegevuses, siis tunnis tuleks juua puhast ja mineraliseeritud vett ca 220 - 300 ml - mida ju ei olegi palju. 


Kõige lihtsam on seda teha nii, et inimesel on 1,5 liitrine pudel valmis ja joob selle ära 6 tunni jooksul, ülejäänud vajalik vee kogus jääb teise päeva poole peale, mida tuleks ära tarbida.

Keha omastab kõigeparemini just aluselist vett ehk bioloogiliselt omastatavat vett. Selleks, et muuta vesi vähegi sobivaks on mitu võimalust:
1. Lisada veele veidi soodat ja veidike meresoola, kusjuures seda segu ei ole soovitav pidevalt kasutada vaid väga lühiajaliselt, kuna sool tõmbab kehast vee välja.
2. Lisada veele sidruniviil ja juua see vesi ära esimese 10 minuti jooksul
3. Osta endale maailma kõige väiksem veefilter ehk coral mine - lisada üks filter 1,5 liitrile veele ja tarbida see ära 6 tunni jooksul. Valmis vesi sisaldab 79 erinevat mineraali, vesi on miinus laenguga ehk elavvesi ja omastub kehas kõige paremini.

Kui kraani vesi seedub meie kehas kuni 8 tundi, siis aluseline vesi seedub ära max 1 tunniga.

Kui inimene ütleb, et ma ei saa vett juua ?
 Sageli on olukordi, kus inimene väidab, et ta ei saa vett juua, sest jookseb kohe pissile.
Ühest küljest on see väga hea, näitab, et neerud teevad oma tööd hästi, kuid teisest küljest on olukord rohkem, kui nutune.

Kui seda lillepotti nüüd uuesti elule aidata ja kastma hakata, siis vesi voolab lihtsalt läbi, sest selle muld (rakud) on nii kuivanud ja võtab ikka päris tükk aega, enne, kui muld (keha suhtes - rakud) hakkavad vett vastu võtma.

Keha puhul tekib olukord, kus rakud ei saa justkui aru, mis toimub, sest nädalaid või kuid või mõnel juhul lausa aastaid ei ole ju neile vett antud ja nende jaoks on justkui see nö ühekordne pakkumine. Kui igapäevaselt hakata korralikult vett jooma, siis saavad ka rakud samm sammult aru et - wow, aga see ei olegi ju ühekordne pakkumine, meile antaksegi nüüd igapäevaselt vett ja veel nii piisavalt.

Seepärast võtab kehal harjumine aega mitu kuud - keskmiselt 3 kuud kulub kindlasti aega, enne kui keha harjub ära, et nüüd saab ta piisavalt vett. 




Kuid miks just Coral Mine?: 
 
Mineraalainete kompleksi Coral-Mine igapäevane kasutamine aitab:


👉        Saavutada vere optimaalset pH taset (nõrgalt leeliseline – pH kuni 8.5);

👉        Vähendada südame- veresoonkonna ja seedeorganite haiguste riski (aidates normaliseerida vererõhku ja südame rütmi);

👉       Normaliseerida neerude, maksa ja seedesüsteemi tööd;

👉      Ennetada osteoporoosi, artriite, suurendada lihaste ja liigeste elastsust, alal hoida ja taastada organismi luu- ja kõhrkudede struktuuri;
👉      Parandada naha seisundit.

Mida Korallivesi teeb:
1) Rikastab vett üle 70 erineva elemendiga (Ioonide tasandil – kergesti omastatav).
2) Muudab vee pindpinevust (teeb vee pehmeks – kehasisese energia kokkuhoid).
3) Toimib kui absorbent – Imeb endasse toksiinid, vees lahustuvad raskemetallid ja nende soolad (s.h kloor ja floor) – organismi puhastav toime.
4) Muudab/korrastab  vee struktuuri (Masaru Emoto katsed).
5) Muudab vee PH nõrgalt leeliseliseks (PH kuni 8.5).
6) Rikastab vett antioksüdantsete omadustega (ORP), andes veele  negatiivse laengu (mV) – muudab vee elavaks.

 


Esmakordselt Koralli vee joomisega alustades alustage vaid 1-2 klaasist päevas. Teete korallipuru pakikese lahti ja raputate seda puru vette.  Vesi peab olema käesoe või veidi soojem. Kindlasti ei ole soovitav juua külma vett.  Kogust tõstke järkjärgult – esimesel nädalal 1-2 klaasi, teisel nädalal 3-4 klaasi ja siis võite juba juua 1.5 päeva igapäevaselt. Ühest pulbrikese pakist jätkub 1,5 liitri jaoks.

Miks ei ole alguses soovitav juua päevas 1.5 liitrit korallivett ?
Põhjus nimelt selles, et koralliveel on võime puhastada organismi seest poolt ehk siis ta peseb organismist välja jääkained ja mürgid, mis sinna ei kuulu. Seetõttu tekib ka neerudel suurem koorumus, kui korallivett korraga liiga palju juua. See, et uriin hakkab rohkem haisema ja higil tekib tugevam lõhn, on loomulik reaktsioon, kuna see viitabki sellele, et organism puhastub.  

Lisan ka hariva videolingi, mis seletab selle kõige suurepäraselt lahti. 

Siin ka videolink sellest, mismoodi mõjutab koralli liiv kraanivett üldse 

Küsi julgelt lisa, kui tekkis huvi. Olen meeleldi abiks ja heaks nõuandjaks sellel teekonnal tervema mina poole.

Soovi korral on saad endale luua kasutaja konto, mis on kohustuste vaba, kuid annab hea võimaluse sulle terviseklubi toodetega tutvumiseks ja soovi korral ka ostude sooritamiseks:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Jooda oma keha veega - Programm Hydramax

Sinu tervis on sinu isiklik vara - võib nii öelda ju küll. Seni on see sinu nö vara, kuni sul on oskused ja teadmised, kuidas seda hoi...