London hakkas blogima

Tere neile, kes jälgivad minu blogi.

Tegin otsuse kajastada enda tegevusi ja toimetusi.
Minu igapäeva töö on Credo Kindlustusmaaklerid OÜ ´s www.credokindlustus.ee , kus olen töötanud alates 01 maist 2011.

Kolleegid on superlahedad, igapäevaselt ma neid küll ei näe, sest nad on  T A L L I N N A S ja mina olen Tartus, kuid vahel, kui käin Tallinnas, siis naerutan neid ikka. Ok, mõni küsib, "Kuna sa linna tuled ? " , no mida küsimust ?  Ma ju olen igapäev linnas - Tartu linnas, aga no Tallinna inimesed ei pea ju Tartut linnaks :-)

Lisaks põhitööle tegelen ka loodusmeditsiiniga, sest loodus on imeline ja on alati mõjutanud inimeste elusid sh ka tervist.
Sellest räägin järgemööda, kõike korraga ju ei jõua.

Aga miks ma sellega tegelen?
Seda eelkõige seepärast, et soovin aidata inimesi - kuigi kõigini reaalselt jõuda ei ole ju võimalik, kuid rõõmustan iga saavutatud tervisetulemuse üle, mida inimesed on juba saanud ja saavad ka edaspidi.

Lisaks võimaldab terviseklubi luua läbi kindlate tegevuste ja lisasissetuleku, mis on pigem boonuseks tehtud töö eest.

Tänaseks aga kõik ja järgmiste kohtumisteni.

Kommentaarid

Populaarsed postitused